niedziela, 21 października 2018

Październikowe kartki u Uli

Ula z bloga http://kulskowo.blogspot.com/ pokazała nam jak zawsze mapkę
Mapka dosyć prosta , ale jak zawsze trudno znaleźć czas. Czasami dzieje się coś że nasz organizm mówi pas.Przymusowe kilka dni w domku. Gdy już było mi lepiej papierki poszły w ruch.


Wykorzystałam haft matematycznydo zrobienia ramki

Hafcik miałam z zabawy u Agnieszki. Jest ich troszkę niewykorzystanych jeszcze w szufladzie.
a oto kolaż.
Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie.

5 komentarzy:

  1. Wszystkie bardzo udane: szczególnie podoba mi się ta z haftem matematycznym.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności:) a hafcik pięknie wygląda na tej kartce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki :) co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Piękne prace, świetnie dobrana kolorystyka.
    P.S.
    Jesteś moją parą wymiankową :)
    Proszę o Twój adres do wysyłki na maila: anna-kalinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń