piątek, 28 grudnia 2018

Wymianka u Uli

Zapisałam się na wymiankę u Uli. Moją parą była Ania z bloga http://wojciacho.blogspot.com/.
Bardzo lubię takie wymianki. Obie z Anią zmieściłyśmy się w czasie. Bardzo się bałam , iż moja nie dotrze bo jestem zdana na moich mężczyzn jeśli chodzi o czynności poza domem.
Aniu bardzo dziękuję za wymiakę. Uwielbiam haftowane karteczki i też taką dostałam.

Do tego przydasie. Twarde kartki kolorowe, które na pewno zużyję na bazy do kartek. Klamry do kartek, oraz perełki. 


Wśród niespodzianek są małe tamboreczki na medaliony lub breloczki wraz z materiałem i muliną.
Jest i świąteczna słodkość.
Aniu bardzo dziękuję za wymiankę i pamięć. Pozdrawiam serdecznie. 

Do Ani ode mnie poleciało troszkę przydasi, słodyczy. Najbardziej jestem dumna z kartki i choineczki, które wykonałam dla Ani . Poniżej ogólne zdjęcie paczuszki . 
Jestem w domku uziemiona do końca stycznia. Dobrze, ze ręce sprawne to mogę dziergać. Pozdrawiam wszystkich. Dziękuję za odwiedzinki.

2 komentarze:

  1. Super :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, dziękuję za wymiankę! Przygotowałaś dla mnie super paczuchę.

    OdpowiedzUsuń