środa, 10 kwietnia 2019

Haft na Nowy Rok

Haft na Nowy Rok odsłona 4.
U Ani z Kreatywna tv podsumowanie 4. Chce mi się wyć z wszystkim na ostatni moment . Jestem wielce niezadowolona z postępów mojej pracy a raczej jego braku.
Doszedł w końcu zestaw z Ali

Mam nadzieję iż postęp pokażę już w maju. Jest piękny i chciałabym go na 4 grudnia skończyć.
Moje czerwone róże nie posunęły się ani o krzyżyk. Przy mojej wnuczce wyciągnięcie igły jest niemożliwe.
Powstała jedna marna karteczka. Króliczek a raczej wzór na haft zakupiony u Moniki B.
I maleńki postęp przy dinusiu.

Dino musi przejść wielkie pranie bo przykleiła mi się taśma niefortunnie i lepi się bardzo.
Jak znacie sposób na wydłużenie doby poproszę o wiadomości.
Serdecznie pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Będzie piękny obrazek. Miłego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chciałabym wiedzieć jak rozciągnąć czas :)
    Ja to robię małe hafciki bo w miarę szybko idą, a u Ciebie widzę porządne hafty na "tapecie" podziwiam za to i życzę miłego haftowania no i czasu na te robótki :)

    OdpowiedzUsuń