czwartek, 30 czerwca 2022

Czerwiec intensywny miesiąc

 Czerwiec to miesiąc Ewki i Marysi. Po wnuczkę pojechałam na początku miesiąca. Spędziliśmy cudowne 3 tygodnie. Pod koniec pobytu tęskniłam za mamą ale pierwszy raz byłam tak długo tylko z babcią i dziadkiem oraz ukochanym wujem. Chcemy podziękować za dwie wygrane w Klubie Twórczych Mam. Nagrody dotarły do Marysi. Jest nam bardzo miło.

Na początek wyprawa nad morze. Krynica Morska , piaski to rejon w jakim byłyśmy. Pogoda różna ale zawsze miło.





Spotkałyśmy dziki. spokojnie byłyśmy bezpieczne za plotem


Kreatywnie też było z taką babcią tak po prostu jest.



Byliśmy w mini zoo w Jantarze.




Piękne miejsce. Czyste z całego serca polecam.
Po powrocie do Łodzi też się Marysia nie nudziła.
Byłyśmy w Teatrze arlekin



 U Ewki robiłam koktajl i gofry.








Aby nie zapomnieć wszystkich zapraszamy do orientarium i zoo w Łodzi. Mega miejsce.






a na koniec przyjechała mamusia i byłyśmy na Chrzcie  Szymona i Michaliny


Ostatnie fotki jak dobrze było mi na działce u babci .
Pozdrawiamy i post dajemy na wyzwanie w KTM







8 komentarzy:

  1. Nagroda Wam się należała. Fajnie że mogłaś ten czas spędzić z wnuczką. Swoją drogę nie wyparłaś byś się jej Macie ten sam uśmiech !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Intensywne 3 tygodnie to były, widać po zdjęciach i relacjach z odwiedzonych miejsc.
    Wnusia to cała Ty!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że wspaniale spędziłaś czas. Nad morzem zawsze jest pięknie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsca i piękny czas spędzony razem :) Pozdrawiam z KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wakacje to marzenie niejednego dziecka. Tyle pięknych miejsc, relaks, aktywny wypoczynek i do tego w gronie najbliższych. Cudownie spędzony czas! 💖
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiech dziecka mówi wszystko! :)
    Widać, że mieliście cudny wakacyjny czas.
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och...jak zazdroszczę cudownej wnusi..mam nadzieję,że i ja
    kiedyś się takiej doczekam :)
    Pozdrowienia Ewciu.
    K.

    OdpowiedzUsuń