wtorek, 7 lutego 2023

Zabawa u Reni

 No do dzieła.

Próbuję ogarnąć mój chaos jak w życiu tak w moich planach i robótkach. Zabaw na blogach trochę powstało. Nie jestem w stanie brać udział w każdej ale zauważyłam kilka, które nie pokrywają się w czasie. Mają kilka dni różnicy na publikacje dzieł i mnie to pasuje. Nie wiem jak będzie latem ale na razie jest ok. Zabawa bez zasad. to jest to. Pokazujemy co nam się udało zrobić. W tym roku postanowiłam nie łączyć zabaw. Zobaczymy czy się uda.  Zabawa u Reni. W tej zabawie jeszcze nie brałam udziału. Może warto. dla swojej satysfakcji.

Większość prac tutaj pokazanych to na kiermasz charytatywny w tym okresie wędruje dla Leona chłopca z Łodzi chorego na SMA.


Uwielbiam haftowane kartki.
 Na szydełku cały rok męczę choinki, które na przełomie listopada , grudnia zasilają kiermasze w przedszkolu wnuczki i różne licytacje. Dobro wraca. I tutaj na pewno też będą się pojawiać. Nie umie czytać wzorów szydełkowych rozpisanych to moim główną inspiracją sa filmiki na yt. 
Na potęgę wycinam scrapki wielkanocne, kleje proste kwiaty , które idą na licytacje. Dopóki są chętni będę wycinać . Każdy grosz się liczy. 

i ogólny kolaż mojego chaosu. Mam nadzieję iż wpisuję się w zabawę.
I mam prośbę do was bo się zgubiłam gdzie zapisałam się do wędrującej książki bo kolejny raz wchodzę na blogi i nie ma . Moje ADHD mnie przerasta.
Pozdrawiam WAS wszystkich






14 komentarzy:

  1. Masz wielkie serducho i wiem, ze całe to dobro wróci do Ciebie ze wzmożoną siłą:) Cudne kartki przygotowałaś i mam nadzieję,że szybko znajdą swoich nowych odbiorców. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne hafty. Scrapki są bardzo przydatne dla osób nie mających maszynek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa fajne prace powstały. Haftowane serca uwielbiam więc i kartki z nimi są super. Szydełkowe choinki extra. Co do wędrującej książki nie pomogę, natknęłam się chyba na dwa posty w tym temacie. Jeden znajdziesz u mnie a drugi chyba u Kartoflanej , nie wiem gdzie się zapisałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam, tu się zapisałaś https://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com/2023/01/zapraszam-do-zabawy-wedrujaca-ksiazka.html?m=0

      Usuń
    2. Aniu bardzo Ci dziękuje

      Usuń
  5. Czyżby mój poprzedni komentarz poleciał chyba do spamu?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku właśnie wczoraj był komentarz dziś go nie ma. Ja mało ogarnięta jestem w blogu tylko post , Czy to ja coś kliknęłam. POzdrawiam. Masz racje z tym przypinaniem banerka, Muszę się poprawić.

      Usuń
    2. Być może kliknęłaś na "usuń", a chciałaś kliknąć na "odpowiedz", ale widzę, że zdążyłaś przeczytać.
      Trochę mogę pomóc, jeśli zechcesz pomocy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Przesliczne srducha i na szczytny cel a choinki urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale, że przygotowujesz prace na różne cele charytatywne, zgadzam się, że dobro wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karki przygotowałaś! Bardzo mi się podobają!
    Podziwiam wytrwałość w kwestii choinek, chylę czoła. Budujące, że jest tak wiele osób z ogromnymi sercami, dzielącymi się swoimi zdolnościami i czasem z potrzebującymi.
    🦋

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, że dobro wraca. Pomaganie innym to wspaniała motywacja do tworzenia różnych prac i u Ciebie to widać. Przesyłam moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo piękne kartki i na jakże szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń