niedziela, 31 grudnia 2023

Ostatni dzień roku

 Kochani przede wszystkim dziękuję każdej osobie, która tu zaglądała przez ostatni rok. Blog ten istnieje dla wyzwań w, których biorę udział. To bardzo mnie motywuje do jakichkolwiek działań. Dziś wyzwanie u Kasi . Chcę CI podziękować za wkład w te wyzwanie za czas i cierpliwość do mnie. Za zrozumienie i odbieranie mejli jak miałam kłopot z wstawieniem rezultatu na bloga . 

Dziś karki z plastikową kanwą. Nie przepadam ,ale czasami jest mi wygodniej na takiej haftować np samochodzie. 
A teraz banerek
a teraz kolaż prac z całego roku. nawet nie wiedziałam że tyle ich jest. Matematycznych powstało dużo więcej ale zapominałam zrobić zdjęć. 
Pokazanych na wyzwaniu zostało 35 kartki i jeden obrazek.
Bardzo się cieszę gdyż ponad 50 kartek wsparło kiermasz na rzecz hospicjum w , którym pracuje.
Kochani jeszcze raz dziękuję .
 WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU !!!





5 komentarzy:

  1. Fajny dorobek, gratuluję.Dosiego Roku 2024.🌲❤️🥂

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolejne kartki powstały i super kolaż dla Kasi zrobiłaś. Niektóre moje kartki też poszły na kiermasz charytatywny. Fajnie że są takie kiermasze bo dzięki nim hospicja mają swoją kasę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pięknych kartek zrobiłaś, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń