piątek, 31 sierpnia 2018

bardzo szybki post...

Bardzo szybki post... kupię gdzieś dodatkowe godziny czasu?
Między pracą a pracą szukam czasu na chwile dla siebie... 
Dzisiaj tzn w tym miesiącu udało mi się zrobić kartki tylko na 1 wyzwanie aż płakać się chce. 
Tak naprawdę czas ucieka przez palce jak spędzamy go z ukochanymi osobami.
W ty miesiącu moja ukochana wnusia skończyła rok. Najważniejsza istota małej postury w moim życiu.
Nie pokazywałam mojej Marysi dziś to czynię. Dumna babcia i Maria Marta
A teraz kartki na wyzwanie Ani. Tylko to udało mi się stworzyć. a może aż... Mam nadzieję iż uda mi się wszystko nadrobić na przełomie września i października. U Ani był lift kartki wybrałam kartkę Ewy-Hubka. To oryginalna kartka 
Moje wyglądają tak.. 
Pierwsza urodzinowa z hafcikiem w środeczku.
Druga świąteczna. Hafcik z zeszłorocznej zabawy u Agnieszki

a tutaj wspólne zdjęcie karteczek
Pozdrawiam Wszystkich.

2 komentarze:

  1. Piękne hafciki ! To babcia młodziutka ,wygląda raczej jak mama z córką :-)
    Słodziak z Marysi ,niech się zdrowo chowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu kartki śliczne, ale bledną przy Twojej wnusi :-). Słodziak z niej straszny i aż się wierzyć nie chce że to już roczek minął.
    A wracając do kartek to świetne hafty i świetne lifty.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń