środa, 3 października 2018

Warsztaty w Akademii Rękodzieła Nicnierobienie Łódź

Witam...
1 września 2018 roku byłam na warsztatach z  Karoliną Bukowską w Akademii Rękodzieła Nicnierobienie w Łodzi.
Rzadko mam okazję być w tak cudownych miejscach i poznać tak ciekawe osoby jak Karolina . Dziewczyny do których należy akademia wspaniała , warsztatowiczki bardzo pomocne i miłe. Atmosfera takich warsztatów niesamowita, ciepła domowa aura. Na warsztatach tworzyłyśmy boxa z magnolijkami. Malowałyśmy akwarelami dla mnie coś nowego.






 
Tak wygląda moja przygoda z warsztatami. Jestem zachwycona. I moje małe pragnienie częściej być w takich miejscach.

Boxa zgłaszam na wyzwanie kartkowe u Ani.Banerek na wrzesień wyglądał tak 
Wytyczne dla pudełeczka to wiele można wybrać np..
brokat+kwadrat+warstwy
tusz+kwadrat+niebieski
stempel+kwadrat+brokat i jeszcze inne kombinacje.
Do banerku powstały również dwie karteczki

                                              warstwy+tusz+stempel

                                             A oto kolaż z moimi wyczynami .
Z powodu chwilowego braku dostępu do kompa i małą awarią dopiero dziś mogłam napisać posta.
Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz