piątek, 5 stycznia 2018

3 wyzwanie u Ewy

Pierwsze koty za płoty.
Zgłosiłam się na wyzwanie u Ewy tniemy i gniemy. Tworzenie kartek przestrzennych. Zabawa bardzo mnie wciągnęła. http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2018/01/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-3.html tutaj są zasady 3 wyzwania.
Czasami dobrze jest chorować. Jak już gorączka odpuściła to mogłam zabrać się za kartki.
Zrobiłam 4 jak na razie . Bardzo przypasował mi ten składak do gustu. Za niedociągnięcia na blogu bardzo przepraszam. Mam nadzieję iż szybko się nauczę poruszać po blogowym świecie. Pozdrawaim

















11 komentarzy:

  1. Ale śliczne karteczki zrobiłaś, brawo. Ta pierwsza najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki ! Jak widać ta forma jest też dobra na każdą okazję :-)Cieszę się ,że założyłaś bloga ,mnie z pewnością łatwiej będzie tu zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Euniu super. Radzisz sobie wyśmienicie. Widzę że banerki już wszystkie wiszą :-)
    A kartki dla Ewy są świetne, bardzo mi się podobają te napisy podzielone na harmonijce.
    Jest estra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki zrobiłaś! Na prawdę podziwiam!
    Witam Cię gorąco w blogowym świecie i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, wspaniałe kartki zrobiłaś, widać, że spodobał Ci się ta forma. Szczególnie urzekła mnie ta zimowa.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki w oryginalnym kształcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki zrobiłaś, dla mnie to czarna magia takie składanie:) Tym bardziej podziwiam. Ja nie jestem "kartkowa" ale lubie oglądać Wasze dzieła i wtedy mam ochotę coś zdziałać, ale na ochocie się kończy:)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego blogowania. Warto to robić, tu poznaje się wspaniałe osoby, które można nazwać przyjaciółkami, każda cos wspaniałego robi, pisze... Pomagają w potrzebie, a przecież znamy się tylko wirtualnie:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach no swietne i tempo i wykonanie karteczek :) każda mące sobie to "cos":) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń