środa, 28 lutego 2018

Koniec miesiąca

Koniec miesiąca trzeba nadrobić zaległości. Zawsze myślę , że mam jeszcze czas a kończy się jak zawsze pośpiechem.
Zacznę od wyzwania karteczkowego u Ania . Oto bingo jakie zaproponowała nam Ania.
a oto moje karteczki.
Tulipan+czerwony+ażur lub ramka z haftu matematycznego+ serduszka w tle
Tulipan+czerwony+ażur lub ramka z haftu matematycznego+ listki w tle
tutaj mamy bingo po ukosie kokardka+tulipan + czerwony
ta karteczka również bingo w pionie. Królik +listek+kokarda
na koniec kolaż 4 karteczek. Mam nadzieję iż Ania zaakceptuje kartki. Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Piękne karteczki moja Imienniczko. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam pewna że pisałam tu komentarz, ale jak nie ma to szybciutko nadrabiam zaległości
    Ewuniu świetne kartki powstały. Świetny hafcik z zajączkiem. Oprawa grafik haftem matematycznym świetna, dobrze że mi o takim rozwiązaniu przypomniałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń