sobota, 29 grudnia 2018

Koniec roku czas podsumowania

Zawaliłam kilka zabaw . Nie dałam rady a wszystko , że doba za krótka . A może po prostu zła organizacja...

W tym poście chciałam pokazać moje poczynania w wyzwaniu bajkowym u Ani z bloga https://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/?m=1. 

365 Dni w Bajkowej Krainie...warunkiem koniecznym jest wyhaftowanie bajkowej postaci (przynajmniej jednej) zgodnie z wybraną wytyczną.Wytyczne wyglądały tak...

pierwszy etap - dla stycznia jest to KOKARDA lub TOREBKA, a dla lutego to KAPELUSZ lub CZAPKA 
* drugi etap - dla marca jest to OGON lub USZY, a dla kwietnia to KOŁO lub ŚMIGŁO. 
* trzeci etap -  dla maja to SPODNIE lub SUKIENKA, a dla czerwca to CYFRA lub LITERA;
* czwarty etap - dla lipca to OWOC/WARZYWO lub KWIAT, a dla sierpnia to OKULARY lub MASKA; 
* piąty etap - dla września to GUZIK lub KROPKA, a dla października to DZIUBEK/ RYJEK/TRĄBA/NOS;

*szósty etap -dla listopada to SIERŚĆ lub Piórko a na grudzień to WŁOSY lub ZAROST..

W tej zabawie wywiązałam się do końca... a oto moje hafciki w całej zabawie. Aniu bardzo dziękuję. Jestem fanką małych form.. śliniaki to moje nr jeden dla wszystkich dzieci w koło. 

 Styczeń Luty Minnie z kokardką
Marzec kwiecień to ogon, uszka




Kwiecień maj i czerwiec to literka oczywiście na śliniaczku


lipiec i sierpień to maska. Takich masek zrobiłam 3
wrzesień i październik to nosek

Listopad grudzień to zarost u mnie broda
Tak przebrnęłam przez cały rok z małymi hacikami. Aniu i wszystkim haftujacym dziękuję za wspólny udział w zabawie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz