czwartek, 7 lutego 2019

Pop-up

Po prostu przepadłam. Forma pudełka pop-up porwała moje serce. Przypadła mi bardzo do serca.
Dziś pokazuję pudełeczko ślubne. Jestem bardzo zadowolona z efektów.






Bazę wykonałam sama. Papiery jakie użyłam to Mintay Papers z kolekcji 7th Heaven..
Bardzo dobrze pracuje mi się na tych papierach. Pozdrawiam wszystkich zaglądających.
Pudełeczko zgłaszam na dwa wyzwania. Nie ogarniam bloga i nigdy nie wiem czy dobrze oznaczam zgłaszanie się do wyzwań Kiedyś się nauczę.
Pierwsze wyzwanie  to Sarbnica Pomysłów tematem jest " Miłość romantyczna " i miała być jedna z kolekcji Mintay Papers. Papier się zgadza , a box ślubny jak najbardziej romantyczny.
Drugie wyzwanie to Pop-up  do bloga DIY
Mam nadzieję iż spełniłam regulaminy wyzwań. 
Pozdrawiam

 

9 komentarzy:

  1. Widzę, że się rozkręciłaś ;) Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula oj i to bardzo. To wszystko że jeszcze nie pracuję. A w regulaminie stoi , ze ilość prac nieograniczona ha ha

      Usuń
    2. Jak najbardziej! Rób ile wlezie :)

      Usuń
  2. Super pomysł, pięknie się prezentuje takie pudełko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie skomponowane, bardzo romantyczne pudełko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełna elegancja! Brawo. Super że Ci się spodobała ta forma. To nic tylko robić ;)
    Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! W imieniu DT DIY dziękuję za udział w zabawie - Aga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały ślubny pop-up :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń