niedziela, 30 stycznia 2022

Choinka u Xgalaktyki. 2022styczeń

  Uczę się bloga od nowa. 

Postanowiłam w tym roku troszkę się ogarnąć. Zgłosiłam się na jedną cykliczną zabawę z haftem. Haftujemy świąteczne, zimowe wzorki aby do grudnia był zapasik,

Zgłosiłam się do piątej edycji zabawy u Kasi  Choinka 2022. Chciałabym podołać .

Mój plan to dwie kartki na miesiąc. Tak kartki bo chciałabym moje hafciki umieścić w kartkach. Uwielbiam tworzyć kartki a potem je przekazuję w większości na aukcje charytatywne dla dzieci szczególnie te chore na SMA. Postanowiłam wykorzystać wszystkie resztki kanw i muliny, które mi zalegają w domku.

Przede wszystkim nie umiem robić zdjęć swoim pracom. Kolor zawsze nie oddaje oryginału.

Pierwsza kartka to reniferek - biały na zielonej kanwie.




Druga kartka to choineczka na zielonej kanwie również biała muliną.
Wzory hafcików zaczerpnęłam z włoskiej gazetki. I raczej z włoskich gazet będą moje wzory na karteczkach.



Powoli ogarniam bloga od nowa. za pomyłki i błędy przepraszam .
Dziękuję za każdy komentarz,



.

5 komentarzy:

  1. Ewciu🙂🌹
    Bardzo się cieszę,że postanowiłaś wziąć udział w zabawie choinkowej a jeszcze bardziej z tego, że ponownie zagościła ś na blogu. Kurczy się nasza blogosfera a szkoda bo mnóstwo tu utalentowanych osób🥰
    Karteczki wyszły Ci urocze, hafciki wyglądają na tej aidzie, niezwykle delikatnie🙂 Piękne karteczki.
    Pozdrawiam ciepło.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze hafciki, a wszystko pięknie dopasowane kolorystycznie na karteczkach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Udany powrót. Karteczki są urocze, szcególnie podoba mi się ta z reniferem i bardzo fajną scrapową rozbudowaną ramką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne hafciki😊
    Powodzenia w nowych postanowieniach 😀
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń