sobota, 30 lipca 2022

ZAPROSZENIA

 W LIPCU KTM obchodzi urodziny. Bardzo intensywny miesiąc na ich blogu. Przeglądam oglądam biorę udział. Przewodnim tematem są urodziny. Dziś pokaże jak moja Marysia przygotowuje się do swoich urodzin. W sierpniu moja wnuczka będzie obchodziła piąte urodzinki .Jesteśmy rozproszeni po Polsce to gwiazda z swoją mamą przygotowała zaproszenia. Temat przewodni to jednorożec i kolor różowy. Każdy wiek ma swoje fanaberie. I bardzo dobrze , że mamy możliwości podołać marzeniom naszych pociech.

Na początek mama Mari przerysowała jej jednorożce . Potem dzieła dokonała sama przyszła jubilatka.


Wycinanie elementów i kolorowanie  zajęło kilka . Wiadomo chęci dziecka są ale realizacja na dłuższą mete nie koniecznie. Zabawa w zaproszenia trwała kilka dni.
Pod czujnym okiem mamy, było wycinanie, naklejanie i ozdabianie.
Trymer poszedł w ruch. Tutaj papiery z actiona.
Klejenie







tak wyglądały zaproszenia przed dopieszczenie.
Na koniec Weronika (mama)  zrobiła napisy. 
W piątek odwiedził mnie listonosz i doręczył dwa zaproszenia na impezkę. tak wyglądają w wersji końcowej. Są dwa dla mnie i dziadka i osobne dla wujaszka. W sierpniu jadę na kilka dni do Szczyrku będzie zabawa. 

Dzieła Marii zgłaszam na wyzwanie urodzinowe w Klubie Twórczych Mam. Zrobione z mamą
Bardzo dziękuję za możliwości jakie stwarzacie na swoim blogu przez tyle lat. 
Dziękuję za komentarze. Pozdrawiam 






3 komentarze: