piątek, 27 stycznia 2023

Zabawa z motywem- Serce

Serce

.Jestem kartkowa bardzo lubię haftować kartki. Małe motywy, które lokuje w karteczkach.

Większość z nich idzie na aukcje charytatywne. Fajnie jest pomagać.






Wszystkie serduszka są z gazetki włoskiej. Hafciki wyłonione z dużych wzorów.
Oto wszystkie karteczki razem.
Moje haftowane karteczki daje na dwa wyzwania.
Wyzwanie u Eli .

Oraz na cykliczne wyzwanie do Klubu Twórczych Mam .
Serdecznie wszystkich pozdrawiam. Dziękuję za odwiedziny.


14 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię małe haftowane. Karteczki świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki! Fajne wzorki wyłuskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki. Stworzyłaś przepiękne kartki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne masz te kartki! pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki! A haftowane serca pełne uroku :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartki wykonałaś z hafcikami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje serduszka, niestety ja mam większego świra w stosunku do zakładek niż kartek. Ale koniecznie muszę sie rozejrzeć za tym wykrojnikiem co masz napis, bo takiego jeszcze nie mam !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafciki są przesliczne, serce jest na każdą okazję, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafty. Dodają wiele uroku kartką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki prześliczne wyszykowałaś, motyw serca zawsze fajnie się na nich prezentuje🙂
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze hafciki i cel szczytny :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń