piątek, 24 lutego 2023

Zabawa z motywem KOKARDA

  Kolejny motyw, który dała nam Ela to kokarda. Zastanawiałam się jak ugryźć temat. Wszystkie wzorki pochodzą z pinterest,  pomyślałam o kokardach przy kwiatach. 



I takim sposobem mam 3 karteczki okazjonalne . 
Ten bukiecik też w pierwszej myśli kartka, ale kanwa za duża i dałam w ramkę.
Zdjęcie zbiorowe. Mam nadzieję iż spełniłam warunki motywu.
Wszystkich pozdrawiam
Na koniec banerek.
 życzę wszystkim uśmiechu i byle do wiosny :)











8 komentarzy:

  1. To był doskonały pomysł na te kartki. Tą kokardę zieloną tez mam i tez zielona tylko bez tych serduszek bo mi się nie zmieściła !!Świetne kartki a takich okolicznościowych nigdy dość, zawsze mam ich za mało !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna kolekcja hafcików z kokardą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki i kartki z nimi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie prezentują się kartki z kokardami, zadanie zrealizowane.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokarda to wspólny element hafcików :) Kartki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki, ale to obrazem skradł moje serce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ugryzłaś temat :) Urocze kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra "ugryzłaś" temat kokardy. Bardzo mi się podoba szczególnie ta zielona - jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń