piątek, 30 czerwca 2023

Choinka czerwcowa

 Czerwiec u Kasi . Dziś po 24 godzinach dyżuru czuję się wyspana. Godzina 16  i dopiero otworzyłam oczka przed chwilą. Czas trochę ogarnąć i zobaczyć co na blogu. Do Kasi jak zwykle lecę z karteczkami. 


Mały haftowany jelonek. 
Oczywiście karteczka haftu matematycznego. Bardzo lubię a będę potrzebować ich dużo. 

Kolaż obu kartek na wyzwanie czerwcowe. Mam nadzieję iż tym razem nic nie pomylę. 

W Maju pokazałam tylko hafcik. Teraz pokazuję zrobione kartki. Pozdrawiam Wszystkich


Jest i banerek.



7 komentarzy:

  1. Świetna Twoje kartki , jak będziesz tak działa to w grudniu nazbiera się niezły stosik.
    Świetne oba hafty, chyba muszę się skusić na ten matematyczny , jak by tak jeszcze ktoś mi podziurkował te kartoniki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki świetne, Maryjka bardzo mi się podoba,zresztą wszystkie są piękne.Czyżby na kiermasz ?pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo dobre karteczkowe tempo, oby tak dalej :) Bardzo mi się ostatnio podobają hafciki w wersji mini na kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace, najbardziej podoba mi się Maryja z Dzieciątkiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, świetne kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idziesz jak burza z tworzeniem kartek. Hihi, ja się dopiero obudziłam, że może należałoby coś zacząć robić na grudzień :) Przy moim tempie, to nawet 1/4 tego co Ty robisz, nie zdążę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń