wtorek, 1 sierpnia 2023

Jeden post 3 wyzwania

 Trzy wyzwania w jednym poście 

Okres wakacyjny . Mam nadzieję iż każda z nas będzie miała możliwość odpocząć. 

Pokaże małe hafciki oczywiście wpakowane w karteczki. 

Motywu Eli tym razem to gwiazda. 



Proste małe wzory oczywiście znalezione na pinteeście.

Banerek zabawy.
 I teraz czas na następne dwie zabawy to Choinka u Kasi oraz Link Party u Reni
 Zgłaszam te same kartki co wyżej haftowane krzyżyczkami plus moje proste hafty matematyczne. 

tutaj kolaż do zabaw u dziewczyn.
i banerki

 Serdecznie wszystkich pozdrawiam. MIło mi gdy ktoś poświęca czas na zaglądanie na bloga.




13 komentarzy:

  1. All they are real very beautiful photographs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki bardzo piękne, zapewne już na kiermasz, zabawy zaliczone .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki :).

    Och, jak dawno nie haftowałam haftem matematycznym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Zatęskniłam za haftem matematycznym, ale kiedy się za niego zabiorę, to już zagadka. :)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla kogoś może i są proste, dla mnie nie- ale też nie zagłębiałam sie w temat:) Mnie sie podobają wszystkie kartki:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie małe hafty na kartkach, a haft matematyczny to piękna ozdoba karteczek.
    Pozdrawiam, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo fajne, udane karteczki. Kilka haftów, a ile wspaniałych kartek powstało. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki z haftami zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Widzisz... wypocząć, wypoczełam. Ale powrotu z wakacji jak nasz ... nikomu nie życzę 😞

      Usuń
  10. Urocze hafciki! Bardzo ładne kartki!

    OdpowiedzUsuń