wtorek, 10 października 2023

LINK PARTY wrzesień

 Mimo zobowiązań czasami jak coś mi się spodoba to mimo braku czasu zawezmę się i robię...

Znacie grupę na FB Random Acts of Crochet Kindness PL zabawa polega na ty iż robimy małe rzeczy na szydełku. Podrzucamy  je gdzie chcemy. Jeśli ktoś znajdzie i ma ochotę chwali się na grupie. Te małe rzeczy szydełkuję najczęściej w autobusie w drodze do pracy.  Sprawia mi to ogromną przyjemność i wykorzystuję resztki wełny. Pokazuję ostanie dziergadełka. Zgłaszam na zabawę u Reni 



Teraz kolaż
A teraz banerek  
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.



5 komentarzy:

  1. Fajna inicjatywa i fajne prace przygotowałaś, na pewno sprawią wiele radochy. Sama chwycę za szydełko, ale dopiero zimą;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie fajna akcja, resztek włóczki Ci u mnie dostatek a i szydełko ostatnio polubiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze te drobiazgi! Aż mi się zachciało takie popełnić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maleństwa, fajna akcja.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne 🤩 ja mam tylko "zdolności" krzyżykowe 😊

    OdpowiedzUsuń