poniedziałek, 11 grudnia 2023

Listopadowy LINK PARTY

 Już grudzień. Powoli kończą się zabawy. Czas pomyśleć czy w przyszłym roku będzie na to czas. wiem jedno bardzo mnie mobilizują do jakiś działań.

Pokażę co wykonałam na zabawę u Reni . 

zaczynam od banerku 

Las choinek. Uwielbiam je robić.  W tym roku powstało ich trochę. Zawsze brakuje mi zielonej i białej włóczki.

 O zabawie w podrzutki już pisałam. Trochę zmogła mnie choroba. Ciepła herbatka, kocyk , szydełko i małe wzory aby się nie męczyć i nie myśleć za dużo. Przy zatokach to ciężko się intensywnie myśli nad liczeniem oczek. Pozdrawiam Wszystkich, którzy tutaj zaglądają. 
Jest i kolaż.
Dziękuję






12 komentarzy:

  1. Te choinki są prześliczne,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te choinki. Głowy bałwanków niesamowite. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super choinki zrobiłaś :).

    Reszta prac też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo, gdyby nie zabawy, to pewnie blog juz dawno poszedł w zapomnienie. Świetne prace przygotowałaś, będą przyciągały wzrok i niewątpliwie oryginalną ozdobą :) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie. Cieszę się, że mogłam poznać kolejną Osobę z pasją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne. Masz rację- w chorobie trzeba odpuścić, jak się nie ma sił. Zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace szydełkowe przygotowałaś. Choinki są bardzo pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te Twoje szydełkowe prace, szczególnie moją uwagę zwróciły choinki !!!
    Muszę i ja takie porobić ale to już chyba na przyszły rok. Mnie też zabawy mobilizują bo tak bym pewnie nic nie robiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Choineczki i ozdoby świąteczne - cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe maleństwa!. No, przy choinkach to się musiałaś narobić.
    W ogóle świetna inicjatywa z tymi podrzutkami :)

    OdpowiedzUsuń