sobota, 2 lutego 2019

Coś nowego



Czasami mam wrażenie iż rzucam się z motyką na słońce.

Tym razem wyzwanie kartka pop-up.

Ula na swoim blogu Kluskowo pokazała jak zrobić piękną karteczkę pudełkową pop-up.

Mam kilka okazji i pomyślałam iż takie kartki będą wow w mojej rodzinie. Coś nowego bo tego jeszcze nie darowałam. Kartki tego typu to mój debiut.

Poszukałam na stronach i podstawę pudełka wykonałam sama.

Papiery , które wykorzystałam to Mintay Papers z kolekcji Marina. Jestem nimi zachwycona takie morskie klimaty.














Grafikę, którą wykorzystałam z tyłu wygrałam na licytacji dla Wośp, które przekazała Pani





Dorota Dwa Słońca Iżykiewicz. Pokolorowane cudownie. Dla mnie to bajka. Ale może i tego się nauczę.











Boki wyglądają tak.



A i bardzo pilnowałam , na co zwracała uwagę Ula aby pop-up się ładnie zamykał.









Serdecznie pozdrawiam . Jestem zachwycona tą formą kartki i powstają kolejne.




Pudełko daję na wyzwanie na bloga DIY .





Mam nadzieję iż wszystko wg regulaminu. Pozdrawiam.





7 komentarzy:

  1. Ewciu świetna kartka,te morskie klimaty są super. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia w głosowaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Grafika piękna i cała reszta wspaniale skomponowane 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że skorzystałaś z moich uwag :) super teraz jest :)
    Pop up śliczny, fajne papierki, spójny projekt :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, klimatyczna. Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna praca. Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny morski składaczek :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń