sobota, 2 lutego 2019

Karteczki w niteczki

W tym roku Agata z bloga Kuferek-Meri zorganizowała zabawę urodzinową. Dziewczyny , które zgłosiły się do udziału wysyłają kartkę urodzinową plus 3 mulinki.
W styczniu świętowała Weronika i ja. Kartka dla Weroniki wyglądała tak +3 mulinki.
Dziewczyny wszystkie wywiązały się w terminie i jestem uszczęśliwiona bardzo.
 Dostałam 11 kartek +33 motków muliny (tego nigdy za wiele), kilka kawek bobinki, breloczek podkładeczkę. Dziewczyny  serca dziękuję za włożony trud.


Dziękuję za odwiedzinki u mnie i pozdrawiam wszystkich zaglądających.

6 komentarzy:

  1. Fajna zabawa i świetne prezenty . Wszystkiego najlepszego Ewa z okazji urodzin.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zabawa, otrzymałaś dużo pięknych kartek i wspaniałe hafciarskie przydasie i słodycze. Podoba mi się Twoja kartka dla Weroniki. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że mulina się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkanocne kolory w mulinach :)
    Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wszystkie życzenia dotarły w terminie :-)
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń