czwartek, 31 marca 2022

Marysia

 Przeglądając blogi od jakiegoś czasu przeglądam Klub Twórczych Mam. Moje dziecię już dorosłe samo tworzy. Ale chciałam Wam pokazać moją miłość , która zawładnęła moim zyciem i mną.

Marysia rezulutna 5 latka , która urodziny będzie miała w sierpniu.

Postanowiłam iz tym razem babcia pokaże dzieła swojej wnuczki i weźniemy udział w wyzwaniu KTM. Przyszła wiosna pierwsze spacery z ukochaną Julką w wózku i barbie pod pachą


Marysia bardzo lubi prace plastyczne, klejenie układanie. Marzec , kwiecień to wiosna i czas przygotowań do świąt. Ozdoby , jajka kurczaczki 


Takie jajkeczko Maria zrobiła na konkurs gminny. Wazny czas spędzony z dzieckiem i jego uśmiech.
Marysia zajmująca się Budyniem gdy mama czysci klatkę.
Budyń to chomiczek.

Rodzice Mari zgodzili się na publikacje zdjęć na moim blogu. Wiedzą i twierdza, że nan babke wariatkę nie ma sposobu. Pozdrawiam wszystkich razem z Marysią. 








3 komentarze:

  1. No tak jak widzę Ewa od jakiegoś czasu tu wróciłaś, a ja normalnie przegapiłam. Kto by pomyślał że to już prawie 5 lat minęło, ponoć cudze dzieci szybko rosną , a ja wcale się nie dziwię że dla wnusi straciłaś głowę. Zdolniacha z niej nie ma co, ciekawe po kim to ma :-). jajo wykleiła cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu gratuluję wspaniałe wnusi!
    Widać ,że rezolutna i bardzo wesoła dziewczyneczka:)
    Podrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie i zapraszamy na kolejne,bo cudnie tworzycie!

    OdpowiedzUsuń