sobota, 30 kwietnia 2022

Kilka słów o mojej Maryśce :)

 Jak każda babcia jestem zakochana bez pamięci w swojej wnuczce. 

Dziś zgłaszamy się kolejny raz do wyzwania w KTM

Maria wraz z mamą przygotowywała pisanki na wielkanoc

Dobra zabawa i czas spędzony z dzieckiem .
Marysia lubi kolorować i rozwiązywać zagadki.

W drugi dzień świąt zrobiłam nalot na Kalną. Miejsce zamieszkania moich dziewczyn i porwałam sobie wnuczkę na dwa dni. Czas dla mnie bezcenny. Lody , spacery kino.

 Moje dziewczyny mieszkają bardzo blisko Szczyrku. Piękne krajobrazy , góry i powietrze , które mnie bardzo męczy ale to tak na starość.

na zdjęciu babka, matka i wnuczka.
I czas na chwalenie się w zeszłym miesiący wygrałyśmy w 

KTM. Bardzo dziękujemy.
 Serdecznie pozdrawiamy

4 komentarze:

  1. Fajnie sie masz z ta wnusią. Rośnie jak na drożdżach i jest bardziej podobna do babci niż do mamy. Wcale się nie dziwię, że straciłaś dla niej głowę. Powodzenia w zabawie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Jesteście bardzo do siebie podobne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wspólny czas :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Dziękujemy bardzo za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń